zox.gr / GAMES / Sony: Ο λόγος που δεν θα παραστεί στη φετινή E3
GAMES

Sony: Ο λόγος που δεν θα παραστεί στη φετινή E3

Sony: Δόθηκαν οι απαντήσεις για την επικείμενη... απουσία της εταιρείας από την έκθεση του καλοκαιριού.

Sony: Πολλά ερωτηματικά είχε προκαλέσει στο πρόσφατο παρελθόν η απόφαση της εταιρείας. Έπειτα από 24 χρόνια συνεχούς παρουσίας, η Sony θα απουσιάσει από την έκθεση Ε3. Κάτι που έπεσε σαν… κεραυνός εν αιθρία στους κόλπους των gamers.

Πριν από λίγους μήνες, η εταιρεία είχε τοποθετηθεί για την απόφασή της. Η ανακοίνωση -η οποία δεν έλυσε ακριβώς τις απορίες- ανέφερε:

«Καθώς η βιομηχανία εξελίσσεται, η Sony Interactive Entertainment συνεχίζει να αναζητά εφευρετικές ευκαιρίες αλληλοεπίδρασης με την κοινότητα.

Οι φίλοι του PlayStation είναι όλος ο κόσμος για εμάς και όπως πάντα θέλουμε να καινοτομούμε, να σκεφτόμαστε διαφορετικά και να πειραματιζόμαστε με νέους τρόπους για να προσφέρουμε ευχαρίστηση στους gamers. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να μην συμμετάσχουμε στην E3 το 2019.

Διερευνούμε νέους και οικείους τρόπους αλληλοεπίδρασης με την κοινότητά μας το 2019 και ανυπομονούμε να μοιραστούμε τα σχέδια μας μαζί σας». Sony: Ο λόγος που θα… λείψει από την Ε3

Χρειάστηκε να περάσουν αρκετοί μήνες ώστε να δοθεί… φως στην υπόθεση. Ο Shaun Layden, υπεύθυνος των Worldwide Studios της εταιρείας, τοποθετήθηκε επί του θέματος.

Ουσιαστικά, το στέλεχος της Sony κατέστησε σαφές ότι πλέον, η Ε3 δεν καλύπτει τις επιδιώξεις της εταιρείας.

«Μια εμπορική έκθεση εκείνη την εποχή για αυτήν την βιομηχανία που ήταν στα πρώτα της στάδια, ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε.

Τώρα έχουμε μια εκδήλωση που ονομάζεται Destination PlayStation, τον Φεβρουάριο, όπου φέρνουμε όλους τους εμπόρους λιανικής πώλησης και τρίτους συνεργάτες για να ακούσουν όλα τα νέα για το έτος. Κάνουν αγοραστικές αποφάσεις τον Φεβρουάριο. Τον Ιούνιο, είναι πολύ αργά για να κάνουμε συζητήσεις για τις περιόδο των Χριστουγέννων με τους λιανοπωλητές.

Έτσι, η σπουδαιότητα για το λιανικό εμπόριο έχει πραγματικά μειωθεί. Τώρα οι δημοσιογράφοι, με το διαδίκτυο και το γεγονός ότι 24/7 υπάρχουν ειδήσεις παιχνιδιών, έχουν χάσει επίσης το μεγάλο αντίκτυπο που ήταν συνδεδεμένο με την έκθεση.

Έτσι, έχουμε μια εμπορική έκθεση χωρίς ιδιαίτερη εμπορική δραστηριότητα. Ο κόσμος έχει αλλάξει, αλλά η Ε3 δεν έχει αλλάξει μαζί του».