zox.gr / TV / Τηλεθέαση: Άνοδος για τον ΑΝΤ1, πτώση για τον ΣΚΑΪ
TV

Τηλεθέαση: Άνοδος για τον ΑΝΤ1, πτώση για τον ΣΚΑΪ

Η "μάχη" για την πρωτιά στην τηλεθέαση συνεχίζεται. Ποιο κανάλι τερμάτισε πρώτο στο δεύτερο μισό του Φεβρουαρίου.

Η «μάχη» για την πρωτιά στην τηλεθέαση συνεχίζει να μαίνεται. Η εταιρεία Nielsen έφερε στο «φως» ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις των καναλιών στο δεύτερο μισό του Φεβρουαρίου.

Οι μετατοπίσεις ήταν μικρές μεν, αλλά σημαντικές όπως φαίνεται και στη λίστα μέτρησης της Νielsen. Ο Alpha παραμένει στην κορυφή, με μικρή ωστόσο πτώση, ενώ ο ΑΝΤ1 εμφανίζει μικρή άνοδο στο σύνολο του κοινού.

Τα ενδιαφέροντα στοιχεία της εβδομάδας στη μέτρηση είναι η συνεχιζόμενη, μικρή πτώση των ποσοστών του ΣΚΑΪ, παρά τις άμεσες παρεμβάσεις στο πρόγραμμα, και η πρωτιά του Star στο δυναμικό κοινό.

Όπως φαίνεται και στον πίνακα της Nielsen, το Star παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην τέταρτη θέση στη μέση τηλεθέαση εμφανίζεται πρώτο στο κοινό των ηλικιών 18 ως 54 ετών. Το ΕΡΤ Sports έχει ποσοστό 1% στο σύνολο των θεατών. Η τηλεθέαση στις ηλικίες 18-54 (11/17 Φεβρουαρίου)

ALPHA 17% (16,2)
ΑΝΤ1 15,5% (15,4)
ΣΚΑΪ 15,3% (12,6)
STAR 12,8% (15,1)
OPEN TV 7,5% (8,1)
ΕΡΤ1 5% (2,9)
ΕΡΤ2 2,4% (2)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1,8% (2) Η τηλεθέαση στις ηλικίες 18-54 (18/24 Φεβρουαρίου)

ALPHA 16,7% (15,7)
ΑΝΤ1 15,8% (15,4)
ΣΚΑΪ 14,8% (12,3)
STAR 13,3% (15,9)
OPEN TV 7,5% (8)
ΕΡΤ1 4,7% (2,5)
ΕΡΤ2 2% (1,7)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 2% (2,3) Τηλεθέαση Σαββάτου: Πρωτιά για τον Σπύρο Παπαδόπουλο

Η επιστροφή στην καθιερωμένη ώρα προβολής, απέφερε την πρωτιά για το «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» και τον Σπύρο Παπαδόπουλο.

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος έδωσε το σύνθημα, με την Πάολα, τον Χάρη Βαρθακούρη και την Αρετή Κετιμέ να ανεβάζουν το κέφι, κερδίζοντας την προτίμηση όσων επέλεξαν να περάσουν ένα… τηλεοπτικό Σαββατόβραδο.

Το «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» κέρδισε το στοίχημα, δίνοντας στον ΣΚΑΪ την ευκαιρία να πάρει μετά από καιρό την πρωτιά στην εν λόγω ζώνη. Παράλληλα, ανοδική τάση παρουσίασε και το επεισόδιο του Survivor.

Δυναμική ανταπόκριση από το κοινό είχε και το επεισόδιο του «Πάμε Πακέτο». Μπορεί να μην ξεπέρασε τον Σπύρο Παπαδόπουλο, όμως η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου πραγματοποίησε για ακόμη μια φορά υψηλές πτήσεις.

Αντίθετα, η βραδιά δεν κύλησε καθόλου καλά για το Open TV και την κρατική τηλεόραση. Η πρεμιέρα του It’s Show Time με τον Νίκο Κοκλώνη δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 6% στο γενικό σύνολο. Παρόμοια ήταν και τα ποσοστά της στο δυναμικό κοινό.

Στην τελευταία θέση των προτιμήσεων, το «Στα τραγούδια λέμε ναι», που ό,τι συγκέντρωσε ήρθε από το γενικό σύνολο.