zox.gr / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Γλυκομαννάνη: Η φυτική ουσία που βοηθά στην απώλεια βάρους
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γλυκομαννάνη: Η φυτική ουσία που βοηθά στην απώλεια βάρους

Η γλυκομαννάνη αναφέρεται σε όλο και περισσότερα επιστημονικά εγχειρίδια, ως προωθητικό στοιχείο για την απώλεια βάρους.

Η φυτική ουσία «γλυκομαννάνη» αναφέρεται σε όλο και περισσότερες επιστημονικές μελέτες.

Παράλληλα, συμπεριλαμβάνεται στο καθημερινό διαιτολόγιο των οπαδών της υγιεινής διατροφής.

Πρόκειται για ένα 100% φυτικό συστατικό που αποτελεί πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών και προέρχεται από το φυτό μαννάνη Konjac.

Εντοπίζεται στην Ιαπωνία, στην Κίνα, αλλά και στην Ινδοκίνα ενώ εδώ και αιώνες χρησιμοποιείται από τους γηγενείς κατοίκους αυτών των χωρών για τη δημιουργία ζυμαρικών, tofu, μπισκότων, καθώς και άλλων συναφών προϊόντων.

Επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η γλυκομαννάνη προωθεί την απώλεια βάρους και τη μείωση της χοληστερόλης, ενώ συμβάλλει θετικά και στις περιπτώσεις του διαβήτη.

Συμβάλλει στη μείωση της μεταγευματικής γλυκαιμίας συγκριτικά με άλλες φυτικές ίνες, καθώς σχετίζεται με χαμηλά επίπεδα γλυκόζης.

Βοηθάει στη δυσκοιλιότητα και βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου, καθώς και ολόκληρου του πεπτικού συστήματος.

Η συνιστάμενη ημερήσια κατανάλωση γλυκομαννάνης είναι τουλάχιστον 3 gr σε καθημερινή βάση, μαζί με 2 ποτήρια νερό, πριν από κάθε γεύμα.

Η λήψη γλυκομαννάνης σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς στερήσεις, μπορεί να είναι απόλυτα αποτελεσματική στην προσπάθεια απώλεια βάρους, χαρίζοντάς στον οργανισμό κορεσμό, χωρίς την αίσθηση καταπίεσης ή στέρησης.

Η ευχάριστη αίσθηση κορεσμού δημιουργείται από την ικανότητα της γλυκομαννάνης να απορροφά ποσότητα νερού σχεδόν 100-200 φορές παραπάνω από το βάρος της.

Με αυτόν τον τρόπο, το συστατικό ερχόμενο σε επαφή με τα στομαχικά υγρά δημιουργεί μια μάζα σε μορφή γέλης (δηλ. σε ζελατινώδη μορφή) με μικρή ρευστότητα, που καταλαμβάνει μεγάλο τμήμα στο στομάχι, δίνοντας την αίσθηση πληρότητας.

Ο μηχανισμός αυτός βοηθά στην περαιτέρω μείωση της επιθυμίας για φαγητό και κατά συνέπεια στη μειωμένη πρόσληψη θερμίδων από τις τροφές, στα πλαίσια μιας διατροφής με μειωμένες θερμίδες.