zox.gr / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Spotify: Άνοιξε μέτωπο με την Apple για το μονοπώλιο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Spotify: Άνοιξε μέτωπο με την Apple για το μονοπώλιο

Το Spotify μπήκε στη "μάχη" εναντίον της Apple, με την δεύτερη να αποκρούει τους ισχυρισμούς της πρώτης.

Η Spotify κάλεσε την Apple σε… μονομαχία. Οι δύο εταιρείες βρίσκονται πλέον… στα μαχαίρια.

Η εταιρεία δεν δίστασε να προχωρήσει σε καταγγελία της Apple στην Ευρωπαϊκή Ένωση για θέσπιση αθέμιτων πρακτικών στον τομέα πώλησης της μουσικής.

Συγκεκριμένα, το Spotify τα έχει «βάλει» με την Apple γιατί χρεώνει τις συνδρομές των developers με 30%. Κάτι που, σύμφωνα με την εταιρεία, δίνει προβάδισμα στην Apple.

Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Spotify να πετιέται εκτός ανταγωνισμού, καθώς δεν μπορεί να φτάσει την τιμή του Apple Music, ούτε να ξεπεράσει τους τεχνικούς περιορισμούς που τίθενται.

Μάλιστα, το Spotify δεν δίστασε να ανοίξει ακόμη περισσότερο τους «ασκούς του Αιόλου», δημιουργώντας τη σελίδα «Time to Play Fair», στην οποία παρουσιάζει λεπτομερώς τα παράπονά της για τις πρακτικές της Apple!

Η Apple δεν έμεινε με… σταυρωμένα τα χέρια, απαντώντας στους ισχυρισμούς της αντιπάλου εταιρείας. Συγκεκριμένα, άνθρωποι της Apple τόνισαν τα εξής:

«Το Spotify θέλει όλα τα προνόμια μίας δωρεάν εφαρμογής χωρίς να είναι δωρεάν. Σκοπίμως δεν ανέφεραν το γεγονός πως μετά το ένα έτος το μερίδιο της Apple πέφτει στο 15% και πως μόνο ένα εξαιρετικά μικρό ποσοστό των συνδρομητών εγγράφονται μέσω του App Store».

Και επειδή η «μάχη» έχει φουντώσει για τα καλά, το Spotify επανήλθε, απαντώντας εκ νέου στους ισχυρισμούς της Apple:

«Κάθε μονοπωλητής θα ισχυριστεί πως δεν έκανε τίποτα κακό και πως σκέφτεται τα συμφέροντα των ανταγωνιστών και των καταναλωτών.

Αυτό είναι ξεκάθαρο από την πεποίθηση της Apple πως οι χρήστες του Spotify στο iOS είναι πελάτες της Apple και όχι πελάτες του Spotify, κάτι που αποκαλύπτει την πηγή του προβλήματος με την Apple». Πληροφορίες για το Spotify

Το Spotify λειτουργεί κάτω από ένα επιχειρηματικό μοντέλο, με δύο streaming βαθμίδες: Free (160 kbit/s) και  Premium (έως 320 kbit/s).

Στο Premium, όπου ο χρήστης καταβάλει κάποια μηνιαία συνδρομή, μπορεί να ακούσει μουσική χωρίς διαφημίσεις, με βελτιωμένη ποιότητα ήχου και να κατεβάσει μουσική για ακρόαση εκτός σύνδεσης

.

Το Spotify ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2008 και τον Ιούνιο του 2015 είχε πάνω από 75 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, συμπεριλαμβανομένων περίπου 20 εκατομμύρια χρηστών που πλήρωναν μηνιαία συνδρομή. Το ποσό αυτό έχει φτάσει τα 30 εκατομμύρια χρήστες το Μάρτιο του 2016.

Η Spotify Ltd λειτουργεί ως μητρική εταιρία, με έδρα το Λονδίνο, ενώ η Spotify ΑΒ χειρίζεται την έρευνα και την ανάπτυξη στη Στοκχόλμη.