zox.gr / MEDIA / Open TV: Υψηλές πτήσεις και προσδοκίες για τη συνέχεια
MEDIA

Open TV: Υψηλές πτήσεις και προσδοκίες για τη συνέχεια

Στο Open TV δεν μπορούν παρά να είναι ικανοποιημένοι από τις χθεσινές επιδόσεις του καναλιού στην Prime Time Ζώνη.

Το Open TV ήταν ο μεγάλος νικητής στη χθεσινή μάχη της τηλεθέασης.

Το κανάλι που μετρά μόλις μερικούς μήνες ζωής, κατάφερε να πάρει την πρωτιά στις μετρήσεις της Prime Time Ζώνης, ξεπερνώντας… μεγαθήρια.

Αιτία, η προβολή της αναμέτρησης Λιχτενστάιν – Ελλάδα για τα προκριματικά του Euro 2020.

Παρά το γεγονός πως το εν λόγω παιχνίδι, κάθε άλλο παρά εμπορικό ήταν, εν τούτοις το κοινό συντονίστηκε στα γαλανόλευκα.

Συγκεκριμένα, το παιχνίδι της Ελλάδας έφτασε κοντά στο 30% σε τέταρτο προβολής, αφήνοντας πίσω του τον ανταγωνισμό.

Στο γενικό σύνολο, το Λιχτενστάιν – Ελλάδα έφτασε στο 29.3% σε τέταρτο προβολής στο β’ ημίχρονο, ενώ στο δυναμικό κοινό έφτασε μέχρι το 25.3%. Open TV: Η πρώτη νίκη ήρθε το Σάββατο

Η τηλεθέαση που κατέγραψε το Λιχτενστάιν – Ελλάδα έφεραν το Open TV στην κορυφή. Μάλιστα, πολλοί αναφέρουν ότι οι χθεσινές μετρήσεις είναι από τις καλύτερες στην (βραχύχρονη) πορεία του σταθμού, μέχρι το επόμενο ρεκόρ.

Στο δυναμικό κοινό, το Λιχτενστάιν – Ελλάδα κατέγραψε κατά μέσο όρο 19.1%, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο να ακολουθεί.

Το αφιέρωμα στον Τάκη Μουσαφίρη προσέλκυσε το 16.8% των δεκτών, το Πάμε Πακέτο έφτασε το 16.1%, ενώ στην τέταρτη θέση βρέθηκε το Star με την προβολή ξένης ταινίας.

Πέμπτο και… καταιδρωμένο το Survivor, παρά τη μεγάλη ανατροπή της ελληνικής ομάδας. Το ριάλιτι επιβίωσης έφτασε μέχρι το 14.3%.

Η λίστα κλείνει με τον ANT1, τον Alpha (13%, ελληνική ταινία), την επανάληψη του «Πέτα τη Φριτέζα» (9.3%) και το «Στα τραγούδια λέμε ναι» της ΕΡΤ που δεν ξεπέρασε το 3%. Δυναμικό κοινό

Λιχτενστάιν – Ελλάδα 19.1%
Στην υγειά μας 16.8%
Star (ξένη ταινία) 16.2%
Πάμε Πακέτο 16.1%
Survivor 14.3%
ΑΝΤ1 (ελληνική ταινία) 13.3%
Alpha (ελληνική ταινία) 13%
Πέτα τη Φριτέζα (Ε) 9.3%
Στα τραγούδια λέμε ναι 2.5%