zox.gr / GAMES / Fortnite: Η πρώτη… νίκη επί του Apex Legends
GAMES

Fortnite: Η πρώτη… νίκη επί του Apex Legends

Το Fortnite πέτυχε μια νίκη κόντρα στο Apex Legends, στον τομέα της προτίμησης του κοινού.

Το Fortnite πάλεψε για αρκετό καιρό ώστε να διατηρήσει τα σκήπτρα του στην κατηγορία Battle Royale. H έλευση του Apex Legends ταρακούνησε αρκετά την αγορά, καθώς το νέο game ανέβηκε αρκετά στα μάτια του κόσμου.

Πολλοί, είπαν ότι το Apex, ήρθε για να κάνει… πέρα το Fortnite, κάτι που φάνηκε από τον πρώτο μήνα, όταν πάνω από 25 εκατομμύρια gamers, είχαν «συνδεθεί» με το game.

Το Fortnite έχει υποστεί τις επικοινωνιακές ήττες του, ωστόσο το legacy που έχει χτίσει δεν έχει διαγραφεί, ούτε γκρεμιστεί στις συνειδήσεις των φανς της battle royale κατηγορίας.

Κάτι που φάνηκε και από την ψηφοφορία που διενεργήθηκε από το ladbible.com. Η ιστοσελίδα ρώτησε τους φανς σχετικά με το πιο από τα δύο games προτιμούν.

To 47% των 9.200 ψηφοφόρων επέλεξε το Fortnite, ενώ το 28% επέλεξε το Apex Legends, προς έκπληξη όλων. Στην τρίτη θέση, με 16% κατέληξε το Pubg, ενώ η επιλογή «Άλλων», συγκέντρωσε το 9%.

Fortnite: Πληροφορίες για το παιχνίδι

Το Fortnite είναι διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι που κυκλοφόρησε το 2017 και σχεδιάστηκε από την Epic Games. Περιλαμβάνει δύο είδη παιχνιδιού, το Fortnite: Save the World, ένα συνεργατικό παιχνίδι βολών επιβίωσης τεσσάρων παικτών που πολεμούν ζόμπι και άλλα τέρατα και προστατεύουν αντικείμενα με οχυρώσεις που μπορούν να χτίσουν, και το Fortnite Battle Royale, ένα δωρεάν παιχνίδι στο οποίο 100 παίκτες πολεμούν μέχρι να μείνει ο τελευταίος ζωντανός παίκτης.

Και τα δύο είδη παιχνιδιού κυκλοφόρησαν το 2017 ως τίτλοι early access. Το Save the World είναι διαθέσιμο μόνο για Microsoft Windows, macOS, PlayStation 4, και Xbox One, ενώ το Battle Royale έχει κυκλοφορήσει για τις παραπάνω πλατφόρμες και επιπλέον για Nintendo Switch, iOS και συσκευές Android.

Ενώ και τα δύο παιχνίδια είναι επιτυχημένα για την Epic Games, το Fortnite Battle Royale σημείωσε τεράστια επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 125 εκατομμύρια παίκτες σε λιγότερο από έναν χρόνο, και κερδίζοντας εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια κάθε μήνα. Τα πρώτα στάδια ανάπτυξης άρχισαν το 2011