zox.gr / TV / MasterChef: Ο Κουτσόπουλος αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο που μπήκε ο Ζαχίρ στο παιχνίδι
TV

MasterChef: Ο Κουτσόπουλος αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο που μπήκε ο Ζαχίρ στο παιχνίδι

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, όσον αφορά τη συμμετοχή του Ζαχίρ στο φετινό MasterChef.

Ο Ζαχίρ Γιαβαρί αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους παίκτες του κοινού στο φετινό MasterChef. Ο εξαιρετικός χαρακτήρας του αλλά και το θάρρος να αποκαλύψει τα όσα πέρασε στη ζωή του, τον οδήγησαν στο προσκήνιο.

Ωστόσο, υπάρχουν και οι φωνές που αναφέρουν ότι ο Ζαχίρ δεν έχει ταλέντο στη μαγειρική, αλλά μπήκε για να ανεβάσει τα νούμερα του ριάλιτι, μέσω της ιστορίας του. Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος, ανέφερε την άποψή του για το θέμα, μιλώντας στο Down Town Κύπρου.

O σεφ και κριτής του MasterChef, ήταν ξεκάθαρος για το θέμα Ζαχίρ:

«Εμείς, δεν μπήκαμε στη διαδικασία να πούμε στον Ζαχίρ «πες μας για τη ζωή σου». Ο Ζαχίρ πήρε 17 λεπτά, χωρίς να παρέμβει κανένας, και μας είπε την ιστορία του – μια ιστορία με την οποία ταυτίζονται χιλιάδες κόσμου, που βιώνουν τα προβλήματα που ζει και ο Ζαχίρ. Ήτανε εξωμαγειρικό αυτό, αν και όλα καταλήγουν στη μαγειρική – μπαίνεις στη διαδικασία να δείξεις τι συμβαίνει σε μια μικροκοινωνία που αλληλοεπιδρούν διαφορετικοί χαρακτήρες, άνθρωποι από διαφορετικό ηλικιακό εύρος και από διαφορετικές καταβολές, ταξικές ή άλλες, μαγειρεύοντας. Αυτό έχει τρομερό ενδιαφέρον! Κι όσο αυτό δεν προσβάλλει την αισθητική μου, αλλά αντίθετα μπορεί να προσφέρει κιόλας, το στηρίζω ως Λεωνίδας» Τελικά, ο Ζαχίρ πέρασε στην επόμενη φάση γιατί ήταν καλός μάγειρας ή επειδή είχε και μια ωραία ιστορία να αφηγηθεί;

Από τις οντισιόν περνάνε χιλιάδες άνθρωποι. Έχουμε ιστορίες από πολλούς. Όλα, όμως, στο «MasterChef» αρχίζουν και τελειώνουν στο πιάτο. Κι είναι πολλές οι ιστορίες που μπορούν να το επιβεβαιώσουν αυτό. Και στα παιδιά που έχουμε επιλέξει δεν συμπεριλαμβάνονται μόνο οξύθυμοι ή νευρικοί άνθρωποι – είναι κι ο Χρήστος, για παράδειγμα, που πιο αθώο και καλοκάγαθο παιδί, δεν μπορεί να υπάρξει. Το πράγμα είναι μοιρασμένο. Όλα, όμως, επαναλαμβάνω, ξεκινάνε και τελειώνουν από το πιάτο.

Και -πονηρά σκεπτόμενοι- να θέλαμε να κάνουμε κάτι άλλο, επειδή όλοι βλέπουν ποιο είναι καλό πιάτο και ποιο όχι, δεν θα μπορούσαμε να αλλάξουμε τις διαδικασίες. Παράδειγμα, πέρσι, με τον Σελίμ, που τον αγαπούσαμε, κι εγώ είχα ταυτιστεί με την ιστορία του, τον διώξαμε τη μέρα που μαγείρεψε ένα κακό πιάτο.