zox.gr / ΤΑΙΝΙΕΣ / Οι Avengers κυριάρχησαν και στον κόσμο του Twitter!
ΤΑΙΝΙΕΣ

Οι Avengers κυριάρχησαν και στον κόσμο του Twitter!

Οι Avengers σάρωσαν στους κινηματογράφους και παράλληλα έκαναν... χαμό και στα social med

Οι Avengers δεν έχουν γίνει απλά… talk of the town, αλλά σαρώνουν και στα social media. Λίγες ημέρες μετά την πρώτη προβολή της ταινίας, βομβαρδιζόμαστε καθημερινώς από ειδήσεις που υπερτονίζουν την τεράστια επιτυχία που σημείωσε η εν λόγω παραγωγή της Marvel. Κάτι που κέρδισε με το σπαθί της, ούσα μια από τις καλύτερες ταινίες της τελευταίας δεκαετίας… και βάλε. Οι Avengers κέρδισαν το κοινό, κάτι που φάνηκε και από τα… υπερφυσικά νούμερα στο box office, από το άνοιγμα κι όλας, ενώ έγιναν πρώτο θέμα συζήτησης και στο Twitter.

Υπολογίζεται ότι μόλις στην πρώτη εβδομάδα της προβολής της ταινίας «Avengers: Endgame», πάνω από 50 εκατομμύρια Tweets είχαν το αντίστοιχο reference, δίνοντας στη Marvel άλλη μια πρωτιά, εκτός σινεμά. Όσο για το είδος των αναζητήσεων; Ο «κακός» της ταινίας, Thanos, ήταν ο χαρακτήρας με τις περισσότερες αναφορές και ακολουθούν οι Thor (Κρις Χέμσγουορθ), Iron Man (Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ), Captain America (Κρις Έβανς) και Hulk (Μαρκ Ράφαλο). Στις κορυφαίες θέσεις βρέθηκε όμως και ο Loki (Τομ Χίντλεστον), παρόλο που ως χαρακτήρας εμφανίζεται στην διάρκειας τριών ωρών ταινία μόλις δυο λεπτά.

Ο Spider-Man (Τομ Χόλαντ) ήταν ο έβδομος χαρακτήρας με τις περισσότερες αναφορές και ακολουθούν οι Black Widow (Σκάρλετ Γιόχανσον), Groot (Βιν Ντίζελ) και Nebula (Κάρεν Γκίλαν) στη δέκατη θέση. Περισσότερο ενθουσιασμένοι με την κυκλοφορία της ταινίας εμφανίζονται οι θεατές στις ΗΠΑ, από όπου και έγιναν τα περισσότερα tweets και ακολουθούν οι Βραζιλία, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ιαπωνία.

Η Μεγάλη Βρετανία βρίσκεται στην έβδομη θέση και την δεκάδα συμπληρώνουν Μεξικό, Ινδονησία και Γαλλία. Το καστ και οι σκηνοθέτες της ταινίας κυκλοφόρησαν την καμπάνια #DontSpoilTheEndgame, καλώντας τους φανς να μην αποκαλύπτουν ο ένας στον άλλον στοιχεία από την ταινία, με αποτέλεσμα το αντίστοιχο hashtag να γίνει παγκόσμιο trend στο Twitter και τους θεατές στην συντριπτική τους πλειονότητα να ακολουθούν πιστά τους «οδηγίες».