zox.gr / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Τζέιμι Όλιβερ: Έτσι έσωσε τα εστιατόριά του από τη χρεοκοπία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τζέιμι Όλιβερ: Έτσι έσωσε τα εστιατόριά του από τη χρεοκοπία

Ο Τζέιμι Όλιβερ κατάφερε να σώσει στο... παρά ένα τα εστιατόριά του.

Τα καταστήματα στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ της αλυσίδας εστιατορίων του διάσημου σεφ από τη Βρετανία Τζέιμι Όλιβερ σώθηκαν από τη χρεοκοπία χάρη στη συμφωνία που σύναψε με τον όμιλο τροφίμων SSP, βάσει της οποίας προστατεύονται και οι 250 θέσεις εργασίας στα τελευταία εναπομείναντα μαγαζιά στη Βρετανία του πασίγνωστου brand του Όλιβερ.

Τον περασμένο μήνα, τα υπόλοιπα από τα εστιατόρια της αλυσίδας του στη Βρετανία χρεοκόπησαν, με αποτέλεσμα να μείνουν άνεργοι 1.000 άνθρωποι, καθώς τα καταστήματα σταμάτησαν αμέσως κάθε εμπορική συναλλαγή.

Αντιθέτως, τα εστιατόρια Jamie Oliver’s Diner, Jamie’s Italian και Jamie’s Coffee Lounge στο Γκάτγουικ, νότια του Λονδίνου, μεταβιβάστηκαν στον όμιλο SSP, μια εταιρεία που διαχειρίζεται καταστήματα τροφίμων σε ταξιδιωτικούς προορισμούς, που τρέχει ήδη εστιατόρια του Τζέιμι Όλιβερ στο εξωτερικό. Τζέιμι Όλιβερ: Σύντομο βιογραφικό

Γεννήθηκε στις 27 Μαΐου 1975 στο Clavering του Ηνωμένου Βασιλείου. Είναι κυρίως γνωστός για την τυπική αγγλική μαγειρική του στα εστιατόρια του και στις τηλεοπτικές εκπομπές που παρουσιάζει.

Έχει σπουδάσει μαγειρική στο Λονδίνο και στην συνέχεια πήρε την μαγειρική διαπίστευση του ως ζαχαροπλάστης στο εστιατόριο του Antonio Carluccio. Έπειτα εργάστηκε ως βοηθός σεφ στο River Cafe όπου και εντοπίστηκε από το BBC και το 1999 έκανε το ντεμπούτο του στο τηλεοπτικό σόου The Naked Chef.

Ακολούθησε το πρώτο του βιβλίο το οποίο έγινε Νο.1 σε πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέτα από σειρά εκπομπών του Naked Chef ο Τζέιμι Όλιβερ έκλεισε συμφωνίες με πολλές εταιρίες και ενίσχυσε την την τηλεοπτική του παρουσία συμπεριλαμβανομένου ενός ντοκιμαντέρ με τον τίτλο Jamie’s Kitchen, που του χάρισε μια πρόσκληση από τον τότε Bρετανό Πρωθυπουργό.

Τον Ιούνιο του 2003 ο Όλιβερ έγινε Μέλος της Τάξης της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και το 2005 ξεκίνησε μια καμπάνια με τίτλο Feed Me Better με στόχο να κινητοποιήσει τα παιδιά στην Βρετανία να τρώνε υγιεινά και να αποφεύγουν το «junk food». Η καμπάνια αυτή τελικά υποστηρίχθηκε από την Βρετανική κυβέρνηση.